sobota, 15 czerwca 2024

30 • 84 dni do chudości

 Waga dzisiaj - 68.8kg

Spadło lekko ponad 1kg, nie ma źle chyba po tygodniu, co? Lepszy jakikolwiek ruch niż żaden.

Zdarzyło mi się w tym tygodniu zjeść jakieś ciastko, wczoraj zjadłam dwa o wartości 400kcal + mały lód, ale się powstrzymałam i umyłam zęby. Było już późno, ale o mały włos i byłby przez to dzisiaj napad.

Zjadłam śniadanie białkowo-tłuszczowe i super się czuję. 

Chcę dzisiaj zacząć ćwiczenia siłowe znów, wrócić do regularnych treningów.

Teraz jak się ubierałam, to chyba przebrałam ze sto razy. Jestem niska i kwadratowa, zero formy i figury. Wszystkie te kilogramy się na mnie kumulują. To cielsko, ten tłuszcz, to wszystko pływa na mnie. Fuj


2 komentarze:

  1. Dobrze czytać, że udało Ci się przetrwać i powstrzymać przed napadem. 1 kg w ciągu tygodnia to super wynik. Ja chyba nigdy podczas żadnej diety tak szybko nie chudłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie myśl tak o swoim ciele bo to demotywuje. Szczupłe zawsze jest piękniejsze, niezależnie od kształtu figury

    OdpowiedzUsuń

35 • Waga stoi

 Hej, Trzymam się dalej, jem zdrowo już od soboty, bez napadowo. Dla mnie to naprawdę duży sukces wtrzymać choćby 2 dni. Niestety waga od 3 ...