czwartek, 29 lutego 2024

10 • Dieta

 Dieta lub raczej jej brak, bo zdrowym odżywianiem nie nazwę jogurtów.

Dentysta poszedł w poniedziałek sprawnie, więcej miałam chyba stresu i czekania niż ile trwało wyrwanie dwóch zębów :p Dentyska wyrobiła się chyba w 2 minuty dosłownie. Bałam się, że gdy zejdzie znieczulenie będzie ból, ale kompletnie nic mnie nie bolało. Jedyny ból tego dnia był, gdy po wyrywaniu wróciłam do ortodonty założyć ponownie drut i przestawili jeden haczyk na zębie wyżej. Tego dnia z rana zjadłam 2 kanapki z awokado i ogórkiem kiszonym i potem po wyrwaniu już kompletnie nic.

Zależy mi, aby dobrze się zagoiło.

Kolejny dzień (wtorek) zaczęłam od 400g skyru isey blueberry pie, potem banan, następnie mały jogurt 170g i również banan.

Środa to banan + 170g skyru lemon cake, następnie znowu banan + 170g skyru. Na obiad ugotowałam dużego ziemniaka z 250g brokuła i ubiłam to na jedną ciapę.

Dzisiaj 400g skyru blueberry pie (żygam już tym powoli), na przekąskę mam banana a wieczorem znowu ubite ziemniaki z brokułem lub może innym warzywem, zobaczymy. Albo kupię sobie zupę gotową.

Powiem Wam, że unikam produktów mlecznych, bo boli mnie po nich brzuch, ale te skyry są bez laktozy i jednak wchodzi, ale od razu pogarsza mi się cera, także kupię sobie jakieś wege wersje jogurtów, odrzuca mnie jednak od mleka, chociaż skyry smakują mniej mlecznie wg mnie niż zwykłe jogurty.

Z Chodakowską ćwiczę nadal to wyzwanie, także jest okej.

1 komentarz:

  1. Współczuję Ci ten podentystowej diety... Może zamiast skyru przerzuć się na koktajle? Mogłabyś np. zblendować banana, mrożone maliny, dodać napoju owsianego/midgałowego/sojowego i odrobinę masła orzechowego albo odżywki białkowej, jeśli masz. Gratuluję Ci zaparcia w ćwiczeniach! You go girl!
    Mam nadzieję, że szybko się wszystko zagoi i będziesz mogła wrócić do jedzenia "normalnych rzeczy" zamiast samych jogurtów. Ściskam ♥

    OdpowiedzUsuń

18 • Od nowa

 Od nowa, od początku. Marne koło napadowego życia. Mam wrażenie, że ostatnie minimu 10 lat żyje w wiecznym napadzie. No poza tym rokiem co ...