czwartek, 3 października 2024

Wieczna senność

 No chodzę jak nawiedzona przez ostatnie tygodnie. Ciągle chce mi się spać, chociaż w pracy jest już trochę lepiej, ale po jest tylko zmęczenie.

Nie mam w ogóle napadów od 3 tygodnii. Nie wiem czy to świadomość ciąży co po prostu ochota na takie normalne jedzenie.

Teraz miałam ochotę na słone czipsy  ale zjadłam 3 i nie dałam rady więcej, no nie smakuje mi to.

Jem bardzo zróżnicowanie, ale niestety chyba troszkę za dużo, tak o jeden posiłek. Muszę rozpisać sobie plan, aby dobrze i zdrowo jeść  ale nie za dużo.

Najlepiej wchodzi mi np kanapka z pesto  mozarellą, pomidorem i bazylią lub awokado z jajkami. Na makaron z pomidorami również mam dużą ochotę.

Niestety na basen jeszcze się nie wybrałam, bo 2 stroje zamówione w rozmiarze 40 i 42 były za małe :/ ale daje sobie rękę uciąć, że rozmiarówka jest zaniżona, bo większość mam Lki, trzeba szukać dalej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wieczna senność

 No chodzę jak nawiedzona przez ostatnie tygodnie. Ciągle chce mi się spać, chociaż w pracy jest już trochę lepiej, ale po jest tylko zmęcze...