sobota, 28 września 2024

Nowy etap

 No dziewczyny, wydarzyło się coś czego najmniej się spodziewałam

A przynajmniej nie w tym miesiącu, jednak ból cycków przy dotyku i wieczna senność i zmęczenie przez ostatnie dwa tygodnie dały mi znak, że może jednak coś się dzieje.
Powiem szczerze, że pomimo iż świadomie się staraliśmy to jakoś bardzo spokojnie to przyjmuję, chyba jeszcze do mnie to nie dotarło. I boję się, bo przez te hormony różnie bywa, ale staram się nie myśleć negatywnie.

I tej swojej nadwagi się boję, że będzie to miało negatywny wpływ. Od razu zaczęłam normalnie jeść i co zdziwko zeszło mi poniżej 70kg, jest 69,7kg. Chciałabym schudnąć pomimo wszystko parę kilogramów dla zdrowia teraz, dlatego jem dość normalnie teraz.
21 października mam pierwsze echo, aby zobaczyć czy w ogóle wszystko okej. Stres niezły

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nowy etap

 No dziewczyny, wydarzyło się coś czego najmniej się spodziewałam A przynajmniej nie w tym miesiącu, jednak ból cycków przy dotyku i wieczna...