poniedziałek, 23 września 2024

Ile naprawdę ważę?

 Nie mam pojęcia. 

W jednym miejscu pokoju waga wskazuje 70,6kg a w drugim o 2kg więcej, co by oznaczało ponownie mój "rekord życiowy".

Nie jestem w stanie zejść poniżej siódemki już od bardzo dawna. Potrafiłam przez 2 tygodnie jeść po 1300kcal i nie schodziło kompletnie nic. Czuję, że moje ciało jest zablokowane i nie chce ze mną współpracować. Po prostu nic nie działa a hormony mają w tym swoje udziały przynajmniej w połowie.

Zamówiłam za zalando 2 stroje kąpielowe na basen, jednoczęściowe, te same ale w dwóch różnych rozmiarach, bo nie mogę wiecznie używać wymówki, że w swój się nie mieszczę a naprawdę chce zacząć jakkolwiek się ruszać.

Byłam dzisiaj również na terapii, pobeczałam się i jestem dzisiaj trochę przybita, ale tak mam zawsze.

Zamówiłam też hello fresh boxy, i od soboty dostarczą nam żarcie na obiady na cały tydzień. Tak myślę czy by nie jeść tylko dwóch posiłków dziennie. Od dwóch tygodnie noszę cienkie gumki na aparacie, które łączą górną szczękę z dolną i ciężko się je przez to. Można je wyjmować oczywiście  na czas jedzenia, ale nie chce mi się i ostatnio po prostu rezygnuję z posiłku.

Spróbuję zacząć od jutra ponownie walkę o siebie, będę próbować aż się uda. Chciałabym stanąć przed lustrem i powiedzieć siebie 'ej, fajna laska z ciebie'.

1 komentarz:

  1. Widzę, że startujesz z nową energią. Super! Ja też zaczynałam jakoś powyżej 70 kg. Najlepiej wagę trzymać zawsze w jednym miejscu ale to wiesz. Trzymaj tam gdzie pokazuje najmniej, większa motywacją. A powiem Ci, że wiem co to znaczy zastój albo tycie na lekach. Tyje się wtedy jakby z powietrza, bo raz, że metabolizmu zwalnia a dwa że tłuszcz odkłada się znacznie szybciej. Dlatego często zaleca się robienie regularnie lipidogrami.. u Ciebie hormony też na pewno robią swoje. Mam nadzieję, że uda się to przezwyciężyć

    OdpowiedzUsuń

Nowy etap

 No dziewczyny, wydarzyło się coś czego najmniej się spodziewałam A przynajmniej nie w tym miesiącu, jednak ból cycków przy dotyku i wieczna...