niedziela, 7 kwietnia 2024

15 • Napady

 Napady wciąż trwają. Zaczne lato jak zawsze. Gruba i spocona.

Pomimo napadów jadłam też w ten sposób:







Tylko co to zmienia:p dzisiaj zjadłam już 3 lody, 2 kanapki, 2 batony, czekoladkę, pare cukierków...na dodatek idziemy za 2 godziny do resturacja na tapasy i chyba dużo nie zmieszczę. Masakra.

Jak ja bym chciała tak z dwa miesiące być na takim 500kcal. Marzenie, ale wiem że wytrzymałabym góra tydzień. Nie jestem w stanie się ogarnąć, nie chcę tak żyć, ale moja głowa tak mi miesza, słaba jestem teraz bardzo. Próbowałam już zastępować słodycze normalnym posiłkiem, wprowadzać dietę. Wczoraj był super jedzeniowo dzień + zrobiliśmy spacerem 10km a na sam koniec dowaliłam napad. Zmarnowałam piękny dzień.

Z tego jedzenia i złego samopoczucia jestem poddenerwowana, niestabilna, wybuchowa. Nie bez przerwy, ale Wiecie, tak z dupy nagle wybuchne, bezpodstawnie. Na szczęście mam bardzo stabilnego chłopaka, który weźmie i mnie przytuli, nie reaguje na mnie nerwowo. Inaczej byłoby jeszcze gorzej.

Zamówiłam sobie rower z pracy. Do 1000e można coś zamówić płacąc za to później np z wakacyjnej wypłaty albo obniża się wypłata brutto jednorazowo i końcem końców jest to bez btw i wychodzi tak 500e za fajny rower.

Kupiłam Gazelle Esprit Belt 2024, jeszcze tam z HR nie potowerdzili mojego zamówienia  także muszę czekać. I o dziwo rower nieelektryczny, także zobaczymy jak to będzie. 

Napady napadami, ale ruszam się nieco więcej. Chodakowska ma nowe wyzwanie i to bardzk fajne, także ćwiczę te 3 - 4 razy w tygodniu, spacery, w maju dojdzie rower, może basen też. Z tego względu, że skupiamy się na domu j na razie nie jedziemy na żadne wakacje to fajnie byłoby pozwiedzać trochę Holandię. Popularny Kinderdijk jest niedaleko nas (miasteczko z samymi wiatrakami), super okolice, pełno ścieżek rowerowych a ja tak zawsze tego unikam.

Zajęcie się czymś jest chyba najważniejsze  jak jest nuda i brak struktury to wszystko upada.

2 komentarze:

  1. U Ciebie posiłki zawsze wyglądają smacznie. Chciałabym umieć tak gotować. Korzystasz z książek czy to już Twoja inwencja kulinarna?:) w ogóle kiedyś wspominałaś o Jadłonomii, polecasz coś jeszcze, żeby się podszkolić z kuchni wege?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te dania, ktore widzisz ti akurat z tego HelloFresh co ptzychodza nam przepisy i swieze produkty na caly tydzien

      Usuń

17 • Chora

 Hejka! Dieta była jeszcze przez kolejny tydzień  ale od czwartku złapała mnie grypa żołądkowa, także wiecie... Po 2 tygodniach diety zeszło...